A behavioral economics eredményei mindeddig elsősorban a fogyasztói viselkedéssel kapcsolatban kerültek elő ebben a blogban. Pedig ugyanazok a "gyengeségek", amelyekre fogyasztóként hajlamosak vagyunk, munkavállalóként is jellemeznek benünket. Gondoltátok volna, hogy érdemi különbség van a fizetési prémium ösztönzési hatásában aszerint, hogy pozitív vagy negatív formában helyezik kilátásba? ("Megkapjátok ha eléritek a célt vs. elveszítitek, ha nem teljesítitek.") Ráadásul az eltérés hosszú távon is megmarad, vagyis kihasználható. De az is lehet, hogy ez is csak a kínaiaknál van így.
Bónusz vagy bünti
2010.01.05. 09:00 eltecon
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://eltecon.blog.hu/api/trackback/id/tr251647489
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.